حضور دانشگاه تبريز در ميان 500 دانشگاه برتر جهان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 22
نویسنده : مولوی
معاون پژوهشي دانشگاه تبريز روند توسعه اين دانشگاه را مطلوب خواند و مدعي شد: در راستاي بهبود رتبه جهاني دانشگاه تبريز، در سه سال آينده جايگاه اين دانشگاه را به رتبه 500 جهاني خواهيم رساند.

به گزارش مهر، علي رستمي در يازدهمين جشنواره تجليل از پژوهشگران برتر دانشگاه تبريز با اشاره به فعال بودن اين دانشگاه در عرصه فناوري افزود: در يک سال گذشته دانشگاه تبريز با کسب افتخاراتي از قبيل کسب عنوان پژوهشگر برتر در سطح کشوري و دارا بودن چهره هاي برتر استاني جايگاه والاي هميشگي خود را به اثبات رسانده است.

رستمي با اشاره به فعاليت هاي نوين پژوهشي دانشگاه تبريز گفت: هم اينک براي تجاري سازي محصولات پژوهشي دانشگاه «مرکز رشد» را فعال کرده ايم که بدين طريق رابطه ي مستحکم صنعت و دانشگاه را ارتقاء بخشيم.

وي تجهيز الکترونيکي کتابخانه مرکزي دانشگاه را از ديگر اقدامات دانشگاه تبريز اعلام کرده و اظهار داشت: وب سايت دانشگاه بدليل طراحي خوب و دسترسي آسان به لينک هاي موجود رتبه هفتم جهاني را کسب کرده است.

رستمي همچنين بهره وري دانشگاه تبريز در حوزه پژوهش را رضايت بخش ندانسته و گفت: با توجه به سرمايه گذاري هاي انجام شده نمود و بهره وري چشمگيري را در اين حوزه شاهد نيستيم.

در اين آيين ، محمدتقي علوي ، رئيس دانشگاه تبريز رتبه اين دانشگاه در کشور را دهم اعلام کرد اين درحالي است که در آخرين آماري که توسط جعفر مهراد ، چهره ماندگار کشور و رئيس مرکز منطقه اي اطلاع رساني علوم و فناوري اعلام شد ، رتبه دانشگاه تبريز در بين دانشگاه هاي کشور 13 بوده است!

به اعتقاد کارشناسان، حتي اگر رتبه دهمي دانشگاه تبريز را بپذيريم، اين رتبه براي دومين دانشگاه ايران که بيش از نيم قرن از تاسيس آن مي گذرد جاي تاسف دارد.

همچنين بر اساس اين آمار، رتبه دانشگاه تبريز در خاورميانه 39 و رتبه آن در بين دانشگاه هاي جهان 1496 است.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: